Gluta 20000




 
Dalam botol ni ada 30 biji- RM45.00
sekarang RM35.00


GLUTA 20000 NEW !!!!

FOR LADY AND GENTLEMENT
1 WEEK WHITE
...HALAL CERTIFIED

KANDUNGAN :
L-Glutathione 20000mg
Coenzyme Q10 100mg
Vitamin C 1000mg
Collagen 500mg
Bioflavonoi 500mg
Pine Bark Extract 100mg
Grape Seed Extract 100mg
Koji Berry 500mg
Acerora Cherry 100mg
Green Coffee Berry 100mg
Berry Fruits Extract 100mg
Fiber 1000mg
Berry mix 1000mg

Melindungi kulit dari matahari. Sebagai punca jeragat dan tompok-tompok hitam. Penyingkiran lesi. Tompok-tompok hitam, jerawat, jeragat dan kulit cahaya. Tambah kuasa kulit putih kulit putih berseri . Kelihatan sihat dari dalam. Dengan antioksidan. Untuk melambatkan dan mengurangkan penuaan pramatang. Detox kulit anda kelihatan lebih cerah dan mencegah kanser hati.
Glutathione dalam BADAN membantu :-

* Kesulitan hamil & menambah bilangan sperma (untuk lelaki)
* Gejala kanser, HIV, fibroid, alzhemeir, Parkinson, thyroid
* merawat gejala berkaitan paru2 seperti lelah, radang paru2 & emphysema (udara berlebihan dalam paru-paru)
* masalah hati (menyahtoksin nikotin, alkohol)
* keletihan melampau, katarak & masalah mata, diabetes, darah tinggi
* melindungi jantung & merawat kolestrol
* melambatkan penuaan, meningkai system imun, merawat rambut gugur dll
Keberkesanan pada KULIT :-
* Mengecilkan pori-pori & menjadikan kulit lembut, segar & berseri
* Menghindari pigmen serta mengawal & mencegah kesan jerawat
* Jawapan kepada kedutan awal
* Menghasilkan & membaiki DNA
* Membasmi nikotin dalam badan (bagus untuk perokok)
Tiada gejala negatif terdapat pada gluthathion kecuali……pencerahan kulit secara keseluruhan…

Directions to use:


* Makan 1 kapsul 30 minit sebelum sarapan pagi dan sebelum tidur
* Amalkan pengambilan 2 kali sehari
* Wanita mengandung, menyusukan bayi serta kanak-kanak/ orga tua di larang ambik.
* jgn ambik kafein semasa pengambilan GLUTA 20000GM.
* wajib minum air putih 2-3liter sehari.
 


--> -->
Soal Jawab Tentang SUPER WHITENING Glutathione 20,000
Bilakah pemutihan kulit berlaku?
L-glutathione mengurangkan melanosit yang menghasilkan melanin. Mengurangkan melanin dalam tubuh akan membuatkan kulit anda lebih cerah. Ia bermula di luar (lapisan epidermis), itulah alasan mengapa diperlukan sedikit waktu bagi anda untuk melihat perubahan awal dalam nada kulit anda. Proses pemutihan berlangsung di kepala sampai kaki yang bermakna bahawa anda akan mempunyai warna kulit putih/cerah di seluruh tubuh anda.

Berapa lama waktu yang diperlukan untuk melihat keputusan awal?
Setiap operasi perubatan atau pemulihan memerlukan waktu untuk menampakkan kesan. Pemulihan pada apa pun akan memerlukan banyak usaha yang bersungguh-sungguh untuk menghasilkan kesan yang bagus. Glutathione juga akan membantu anda untuk menjadi sihat dan ini tidak dapat diubah dalam masa yang singkat.

Mengapa glutathione mempunyai kesan yang berbeza pada orang lain?
Setiap orang mempunyai metabolisme yang berbeza, berat, dan warna kulit. Sebenarnya alasan mengapa beberapa orang melihat hasilnya dengan cepat adalah kerana mereka mengambil dengan cara yang betul, berterusan dan mempunyai sistem badan yang dapat menyerap sesuatu bahan dengan cepat.

Adakah baik untuk mengambil dos yang lebih tinggi dari yang ditetapkan?
Glutathione adalah air-larut, yang bermaksud bahawa jika ada jumlah pengambilan berlebihan ia akan tetap dikeluarkan melalui urin.

Adakah boleh menggunakan /meneruskan penjagaan kulit biasa seperti pemakaian krim, lotion, gel semasa mengambil glutathione?
Ya! Kerana produk ini juga boleh membantu anda meningkatkan kehalusan dan kelembutan kulit.

Adalah L-Glutathione selamat bagi orang dewasa, muda (remaja)?
Ya, tentu saja (L-glutathione) dianggap sebagai supllemen dan anti oksidan. Oleh kerana itu penggunaannya dibolehkan 100% bagi remaja yang juga ingin memiliki kulit yang lebih cantik.

Bilakah masa yang sesuai untuk mengambil pil ini?
Penelitian telah membuktikan bahawa..  jauh lebih baik untuk mengambil kapsul pemutihan dengan perut kosong. Kerana perut kosong membolehkan penyerapan sepenuhnya kandungan pil dibandingkan bila anda telah makan makanan anda kerana sudah ada zat-zat di dalam perut anda yang mungkin mengganggu dan meyekat proses penyerapan.

Bolehkah mengambil produk lain bersama-sama pil ini?
Boleh, tetapi pastikan jarak pengambilan produk lain dengan produk ini 5 hingga 6 jam.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------


TESTIMONI

(1)

Liza pada mulanya cuba mengguna Gluta20000, kulit beliau semakin cerah setelah makan 2 biji sehari.
Oleh kerana Gluta60000 telah tiba, beliau mencuba Gluta60000 pulak. Perubahannya lagi cepat dan berkesan. Lihatlah wajahnya yang bersih dan kulit yang cantik. Yang penting, jangan minum Kafein (Kopi, Nescafe dan Teh).


Jika anda pertama kali guna gluta, ambil dos rendah seperti Gluta20000 dulu. 

 (2)


(3)

Dari Bunga,
Cerah tu nmpak skit...tp xda ketara sgt...mgkin gluta tu clearkan jerawat dlu kot...tp yg bab jerawat tu mmg bunga nmpak berkurangan..air kena minum byk jugak klu ambik gluta dlm content yg tinggi ni...yg 20000mg x abis lg sebotol...sehari bunga ambil sebijik jer...sebotol blh than sebulan...jimat skek.. :P klu mkn pil ni kena take time kesannya berbanding inject.. ;)

(4)

Dari Awin,
  ok nak update camni....me amik 1 biji sehari, so far my kulit muka mmg menampakkan kecerahan...my scar (red scar yg sebesar 20 sen) (yg scar ni dah 2 minggu bertapak) mmg ada kurang, nak cakap ilang langsung tu x la. minyak kat muka mmg kurang.  tapi gluta ni mmg panas, ....ari tu mata bengkak n mulut naik ulser...hahah doc ckp kurang air...dalam panas. so mmg pada me, gluta 20000 ni best tp kena minum banyak2 ye

SiLa MaSukKaN PeSaNaN AnDa Di SiNi

Name:
Email Address:
Contact No.:
Product :
Paste your payment here :
Address :

This online form was provided by Freedback.

Kalau Followers kat sini..dapat diskaun dari saya